„Spokojní zamestnanci vytvárajú spokojných zákazníkov. A spokojní zákazníci vytvárajú spokojných akcionárov. V tomto poradí.“
-Simon Sinek
Podľa Simona existujú dva spôsoby, ako ovplyvniť ľudské konanie – manipulovať človeka a inšpirovať ho.
Mojím poslaním je cez zážitkové školenia pre firmy a školy inšpirovať zamestnancov k spolupráci a špičkovému výkonu.
Hlavné témy, ktoré ponúkam spájajú komunikačné zručnosti s rozvojom posilnenej mysle tak, aby výsledky boli udržateľné.
Každú tému Vám viem pripraviť vo forme:
- inšpiratívna prednáška
- workshop
- transformačný tréning.
V prípade Vášho záujmu sa s Vami rada stretnem, aby sme vedeli vytvoriť riešenie šité na mieru Vašej firme.
Všetky moje služby ponúkam aj v anglickom jazyku, online alebo offline.
Spoznaj svojich vnútorných Sabotérov
Väčšina tímov pracuje príliš tvrdo, zažíva príliš veľa konfliktov, treníc a stresu a výrazne nedosahuje svoj potenciál. Je to preto, že každý člen tímu podvedome sabotuje výkon a pohodu: tú svoju aj svojho tímu. Tento zážitkový workshop predstaví prevratný koncept mentálneho fitnes, ktorý prináša do organizácií výkon aj pohodu súčasne. Mentálne fitnes je naša schopnosť poradiť si s výzvami života s pozitívnym nastavením mysle namiesto stresovania a trápenia sa. Spoznaním svojich vnútorných Sabotérov ich oslabíme a naučíme sa tak ovládať naše automatické reakcie vo forme stresu, hnevu, úzkosti alebo strachu. Workshop prinesie zážitok a uvedomenie, že pomocou Sabotérov v mysli môžeme dosiahnuť úspech, ale nie udržateľné šťastie a vnútornú harmóniu.
CIEĽOVÁ SKUPINA: všetci zamestnanci
Koučovací prístup ako nástroj lídra
zážitkové školenia pre firmy pre rozvoj spolupráce a rešpektu
Vaši podriadení vám dôverujú, radi s vami spolupracujú a užívate si vzájomný rešpekt. Znie to ako sen? To je vaša každodenná realita, keď ovládate koučovací prístup, ktorý vo vás prebudí prirodzeného lídra. Vďaka zručnosti aktívne počúvať, tvoriť silné otázky, pomocou práce s tichom a ďalších koučovacích nástrojov si do manažérskej praxe zavediete viac angažovanosti a motivácie. Odmenou vám sú spokojní zamestnanci, príjemné pracovné prostredie a vy zažívate vnútorné naplnenie a harmóniu.
CIEĽOVÁ SKUPINA: vedúci tímov, manažéri
Ako sa naladiť na úspešnú komunikáciu
zážitkové školenia pre firmy o komunikácii, ktorá spája
Bez ohľadu na to, či vediete predajné stretnutie, komunikujete s klientom alebo robíte nábor zamestnancov, v komunikácii platí, že flexibilnejší vyhráva. Manipulatívne techniky neprinášajú pozitívne emócie a tak pre dlhodobý úspech má význam naučiť sa naladiť na partnera v komunikácii. Úprimný záujem o svet druhého prináša prosperujúce obchodné vzťahy a príjemnú spoluprácu pre obe strany. Praktické komunikačné zručnosti získané na workshope budete vedieť hneď po absolvovaní školenia otestovať vo vašej profesionálnej praxi.
CIEĽOVÁ SKUPINA: zamestnanci, ktorí komunikujú s klientom, manažéri, personalisti, ktokoľvek, kto sa chce zdokonaliť v pozitívnej a otvorenej komunikácii.